Selin648 Vallahi eski donem daha iyiymis sanki simdi doktora gitmeye korkar olduk gelisimi önde problem,geride problem,bacagi uzun problem,kisa yine problem eskiden evde dogum yapiyorlarmis tum bebekler saglikli masallah. Milyarlarca insan var Dunya da herkes birbirinden farkli boy olarakta gorunus olarakta peki ultrasonda neden hepsinin ayni olmasi bekleniyor ki genetik farkliliklar da olacak elbette her ay yuregim agzimda gidiyorum doktora kotu bir sey duyacak miyim diye.