2 defa sezeryanla doğum yaptım şuan 19 haftalık hamileyim ve doktorum bu defa normal doğum yapabilirsin dedi tabi 36. Haftada netleşecek kesin olup olmayacağı çok heyecanlandım ve merakla nasıl olacağını bekliyorum böyle bişey yaşayan varsa benide bilgilendirir misiniz☺️☺️