Eveeet sabırsızlanıyordum buraya yazmak için sonunda oldu iğneden bile korkan ben oğlumu sağ Salim normal Doğumla 5 dikişle az kesiyle doğurdum. En korktuğum şeydi Doğum korkan tüm anne adaylarına söylüyorum gerçekten kucağınıza alınca kokusunu duyunca herşeyi unutuyorsunuz hatta bu acı azmış bile diyorsunuz ben doğurduysam İnan’ın herkes doğurabilir ben yaptıysam herkes yapabilir. Salı günüydü sancılarla uyandım lavaboya gittim kan lekesi gördüm aha dedim Doğum başlıyor sancı gidip gidip geliyor bekledim hemen hastaneye gitmedim hatta açılmam olsun diye temizlik yaptım zaten sancıdan oturamıyordum.. sonra 5 saat geçti hastaneye gittik 2 cm açılman var dediler evim yakın olduğu için evde çekmek istedim sancılarımı 5 saat sonra yine gittik 2,5 olmuş dediler geri geldim sabah 8′de gel dediler aynı zamanda sıcak suyun altında duşta çömel kalk dediler sabah uyandım 15 defa yapmaya çalıştım sancılarla çok zor oldu ama yaptım duştan çıktım sancı kanama kesildi ben de hastaneye gitmedim öğleden sonra saat 2 gibi hastaneye gittim 4 cm açılman var dediler tabii bütün gece sancıdan uykusuzluk heyecan korku bütün duygular bir aradaydı 🤦🏻♀️ Gönderemeyiz artık burda kalacaksın dediler eşim bayan kuaförü ve şansa da o gün hastanede nöbetçi olan ebe onun müşterisi abla doğumumu güzel yap sana keratin hediye edecek dedim 😂 Tamam o zaman dedi kadın gerçekten çok ilgilendi keratin için değil ama 😂 Suni sancı verdiler 1 saat sonra sancılarım sıklaşınca suyumu patlattılar ama nasıl sancı geliyor nst bağlı kalkamıyordum en son çağırdım ebe ablayı dedim çıkar nst yürümek istiyorum uzanarak sancı çekmek çok zor 😞 Kalktım yürüdüm odanın içinde her sancı geldiğinde belime masaj yaptı 6 buçuk saat sancı çektim sonra 8 cm oldum saat 8′e doğru en son ıkın az kaldı her sancıda ıkın dedi yatakta ıkınmaya başladım saçları görünüyor biraz daha kesmeden ha gayret ıkın dedi ıkındım 7 defa falan ıkındım hala mı ıkınıcam dedim ıkın dedi ama gücüm kalmadı dedim az daha dayan bak bitecek az kaldı dedi ıkındım sonra başını aşağıda hissettim kalk doğumhaneye gidicez çatalda devam Edicez dedi ama düşer ki oğlum dedim düşmez kız dedi yürü hadi gidelim kaldırdı beni çatala uzandım ama nasıl zor aşağıda bi de son raddedeyim artık gücüm kalmamış nefesim kesiliyor çıktım çatala ıkın biraz daha ıkın hadi güzelim bak geliyor oğlun ıkın dedi ıkındım 3 defa daha var gücümle kesmeden ıkındım sonra kesi atmak zorunda kaldı omzunda sorun olmasın diye bebeğimin sonra doğdu Yakup paşam bak dedi doğurdun Zeynep sen de doğurdun gördün mü ablacım bitti sen de doğurdun şimdi bana müsaade et plasentayı ve içinde kalan parçaları almam gerekecek yoksa kürtaj olmak zorunda kalırsın ablacım dedi tamam dedim plasentayı çektiği gibi geldi her taraf kan oldu temizlikçi ablaya üzüldüm abla hakkını nolur helal et dedim o kadar iyilerdi ki hiç sorun değil ablacım senin suçun mu sanki dedi İnan’ın o kadar güzel ilgilendiler ki devlet hastanesi kötü diyorlar ama çoğu iyi aslında tamam tanıdık olması güzel ama tanıdık olmasaydı bile bu kadar ilgileneceklerdi biliyordum ben sadece güvendim onlara ve güvendiğimi hissettirdim onlar da her zaman tatlı dille konuşup yardımcı oldular asla beni kırmadılar.. işte benim Doğum hikayem evet şu an oğlum hastanede yatıyor sarılık çıktı kanında enfeksiyon var ama biliyorum gelecek annesine yine sağ Salim benim oğlum çok güçlü.. korkmayın sadece yapabileceğinize ve kendinize inanın gününüzün farkına varın kadınlar her zaman çok güçlü eşim kaç defa sen çok güçlü bir kadınsın sen yaparsın dedi her defasında o da asla bana olan inancını yitirmedi sağolsun hep destek oldu siz de kendinize inanın yaparsınız kadınlar erkeklerden bile daha güçlü 💪🏻 sadece Doğumdan korkan annelere moral olsun diye söylemiyorum gerçekten böyle olduğu için söylüyorum ben bile yaptıysam herkes yapar gücünüzün farkında olun. Herkese hayırlı günler dilerim uzun oldu hakkınızı helal edin Allah hepinize kolaylık versin sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin İnşAllah ❤️💙