melegegebe 10 gün hastanede yattım 10 günlük ilaç tedavisi aldım, hamilelikte kullanılması uygun tedavilerdi. tabii ben o zamana kadar baş ağrılarımda parolü bile içmemeyi tercih edip gerekirse sabaha kadar ağrı çekmeye katlanmıştım, ama nasip 🤷♀️ eşim evde tedavi aldı ancak ben ondan bile hafif geçirdim, hamilelikten dolayı yakın takip istedi doktorlar, hergün nst, tansiyon ve ateş takibi ile çok kolay atlattım. 7. günde şikayetlerim bariz gerilemişti. Allah korusun bütün anneleri, anne adaylarını ve bebeklerini