Duyguyusuf sağolasın canım. aynen öyle bence de kızlar zor ama çevremde kız olup da iyi geçen, erkek olupta 9 ay kusan ve sadece 3 kilo alan arkadaşım var. ama bence bunlar yine de nadir. kızlar bulandırıyor bence de daha fazla. hepimiz sağlıklıca alalım inşallah kucaklarımıza🍀