Meriwa Yasemin6301 doktorun ilaç yazması lazım canm bol su tüket ama suyla geçmiyor bilgin olsun sen git bi acile
irva Yasemin6301 Valla benim gençliğimden beri vardı ilaç da kullansam 1 hafta sonra tekrarlıyordu.Kültür de üreme de yoktu ama yakalanıyordum.Geçen sene annem kızılcık topladı bahçeden kızılcık suyu içirdi bana.O gün bugündür asla yakalanmadım çok şükür.
ayazmoms41 Bende de var şuan ne yazık ki 18.haftamdayım dr antibiyotik verdi onu kullanıyorum. Bazıları enfeksiyondan bebeklerini kaybetmiş postlarını gördüm resmen şuan psikolojim bozuk 😔😔😔
Yasemin6301 Sadece tek kullanımlık antibiyotik kullandım. Ne kadar etkisi olur su içmekten başka ne yapabiliriz ki.