Arzu18 Merhaba kızlar bu akşam 7 de kuzenimin nikahı var gidip gitmeme konusunda çok kararsızım 38+4 haftalığım.. Koronadan dolayı endişeliyim siz olsanız ne yapardınız
Nslhnakn Arzu18 benimde allahın izniyle doğumuma az kaldı, kendi görüşüm riske atıp gitmezdim kalabalık olacak sonuçta