Son arkadaşlar 2 gün önce de post atmıştım ama cvp veren olmadı:(10 gün sonra sezaryan doğumum olacak plesantam rahim agzini kapatıyor şükür yapışık değil 1cm le kurtarıyoruz dedi doktorum ama biraz da korktum.acikcasi bi kaç hastane seçeneği vardı riskli olduğu için şurayı seçelim falan dedi benim gibi olupta sezaryan doğum yapan var mı herhangi bir sıkıntı yaşadınız mi 2. Doğumum ilki de sezaryan di her doğumun korkusu telaşı ayrı malum yardımcı olursanız çok sevinirim…