Ozlem555 Merhaba kızlar 6. Haftamdayım kanamam oldu doktora gıttım bebek gayet iyi durumda suan dedı progestan verdı bide igne vurdu nelere dikkat etmem lazım benım cok korktum düşük riskimi buu
Tatlisannedilekk Ozlem555 4ay progestan kullandım ben düşük riskinden dolayı, ağır kaldırma yüksek dolaplara raflara ardınma bol bol yat dinlen
Ceydaaaaa İğneleri ilaçlarını güzelce kullan hiç aksatma. Ayrıca sürekli uzan ayaklarının altına yastık koy biraz yukarda kalsın :) Büyük ihtimal kanama alanın vardır oda sadece uzanmakla geçer :) Çok geçmiş olsun 🌸