Rabbim izin verirse 2.doğumum olucak. 29 haftalık gebeyim. İlk kızımın ismi ayza 2 yaşını doldurmasına çok az kaldı. Biz hala gelicek olan yavrumuza isim bulamadık. ASEL lina o tarz şeyler değil de daha kuşağa hoş gelen manası güzel şeyler koymak istiyoruz. Yorumlarınızı bekliyorum ♥️♥️