Kizlar 22 haftalik hamileyim. Arada kendime smoothie yapiyorum ananazla. Dipvrizde hazir doganmis ananaslarim vardi. Arada smoothie yapip iciyorum. Ama internette bazi yerlerde zararli oldugu yaziyor bazi yerlerdede yararli oldugu yaziyor. Hatta bazi yerlerde dusuk sebebi erken dogum sebebi ölúm sebebi bile oluyormus? Dogrumu?