Merhaba Anneler,
Normalde haftayaydı randevum ama dayanamayıp ufak ağrılarımı da bahane ederek bugün gittim 🤭 Oğluşumu gördüm rahatladım amaaaaa 23+1 haftadayız adet tarihime göre ölçümleri 25 hafta ile uyumlu çıktı 860 gr kilosu 31 cm boyu 🐣 Doktorum şekere dikkat dedi haftaya şeker yüklemem var korkuyorum inşallah çıkmaz ya 😌 Kilo alayım istiyodum, karnım çıksın istiyodum sanırım yanlış dilekte bulundum çünkü 1 ayda 4 kilo almışım bu da fazla dedi. 🙄 Ayy inşallah sıkıntı çıkmaz 🙇🏻♀️ Sizin bebişler bu haftalarda kaç kiloydu? 🤩