Canan2605 Merhaba hamiş annelerimiz ve bebek isteyen hayırlısıyla versin insALLAH Rabbim 🤲 Yaa kızlar biz 31 haftalığız ve sabaha kadar uyuyamiyorum hormonlardan mi yaa sürekli agliyorum sebepsiz yere.. sizde yasadiniz mi böyle yoksa anormallik mi bu
Afyonlu02 Bende 32 haftalığım gece uykusu bölük pörçük oldu durduk yere 2 saate bir kalkar oldum hatta eşime diyorum kurban olduğum Allah anneliği ne kadar mükemmel yapmış daha bebek gelmeden biz uykusuzluğa alışmış oluyoruz
Asilaymomm Afyonlu02 kızlar 28 haftalıgım ya bende de durum aynı. Ağlama yok ama gece 2den sonra her 2 satte bır uyanıorm neye uyandgımıda blmyorm ve cok zor dalıorm tekrar uykuya. Bugun mesela 5te uyandım bı daha da uyuyamadm 🤷♀️