Esra88 Merhaba, 3-4 gündür hareketleri hissetmiyorum. Bu süreç normal mi kızlar yaşayan var mı ? Doktora gitmeli miyim?
Busimss Esra88 uzun bir süre 1 gün bile az da olsa hissetmeliydin diye düşünüyorum doktorunla görüştün mü ?
Cansummm Esra88 hiç mi hissetmiyorsunuz bende 24+6 dayım dün kontrolümüz vardı şükür herşey yolunda ama bugün bu saate kadar azıcık bir kıpırtı dışında hiç hissetmedim😔 doktorum 28 e kadar normal dedi siz bence en azından yakın sağlık ocağına gidip kalp atışını dinleyin
gzmdnz35 Esra88 3-4 gün uzun bir süre hastane gidip bir baktırmadı tavsiye ederim çünkü gün içinde mutlaka hissetmen gerekiyor 🥰
Anne_34 Esra88 çikolata ye 1 tane gofret falan sonra solun ayat eğer yarım saat 1 saate oynamazsa Tabiki git doktora kesn oynuyor çünkü canım