Kizlar merhaba birşey soracaktım size yaşayan var mı? 11. Haftadayım birdenbire dün akşam kanamam oldu ama su gibi parça gelmedi hiç acil doktora gittik kalp atışı var dedi yatıp dinlenceksin dedi parca gelirse düşük yapıyorsun dedi çok korkuyorum ya 😔