Esraibo1998 Kızlar durumlarınız nasıl hafiften ellerde şişlik başladımı biraz benim var ama uyuşmam Yok çok şükür
Nur1126 Esraibo1998 uykudan uyandığımda ellerim şişlikten kapanmıyor resmen ellerim yukarda uyuyorum heo uyandıktan yarım saat sonra düzeliyor
Masalin_annesi Esraibo1998 evet ellerde ayaklar da başladı ve kramplar gece uykumun arasında ağlıyvaktım acıdan neredeyse 😔
Imfromlastnight 25 haftalığım öyle bi sıkıntım yok. Sadece uzun süre ayakta kalırsam ayaklarım biraz şişiyor. Ama pek ayakta durmuyorum:)