Bonibonboncuk Kızlar bugün sabah 7.30 da nişanım geldi hafif hafif de sancılarım var acaba ne zaman doğururum hızlandırmak için ne yapabilirim bilginiz var mı
hunilimom Bonibonboncuk ilik duş al günlük işlerini yapabilirsin canım yürü evini temizle felan sancılar çok şiddetlenirse 5 dk düşünce tekrar duş alir gidersin ama suyun felan gelirse bekleme hemen git 🍀
Yildizim Bonibonboncuk sancıların gelmişse çömelme hareketi yap, secde pozisyonu sık sık yap ve merdiven in çık
Bonibonboncuk hunilimom sağol canım sabah nişanım gelince uyuyamadım yaptım işlerimi duşumu da aldım öyle bekliyorum şimdi
hunilimom Bonibonboncuk hareketlerini yap canım sancı gelince çamaşır makinasına felan destek alıp çömele bilirsin kalça hareketleri felan yapabilirsin 🌸
Bonibonboncuk Miranmiray bende doktora gittim ebe baktı 2 cm açıklık var sancıda çıktı nst de ama yatış gereği duymadı doktorum geri eve geldim bende sancılarım devam ediyor doktorum 4-5 dakikada bire düşünce gel dedi
Bonibonboncuk mrsyurdanur gece saat 1 de suyum geldi sabaha kadar bekledim evde sabah saat 8 de hastaneye gittim ebe kontrol etti açıklık hala 2 cm de nst de sancılarım çıktı ama evim yakın olduğu için doktorum yatış gereği duymadı eve geldim tekrar bekliyorum
Smile18 mrsyurdanur Yok hayır şimdiden nasıl yaparım diye düşünüyorum da son 6 ama bir şey yok henüz 😀
Smile18 Zhrnz Teşekkür ederim hepimiz sağlıkla hayırla kucaklayalımda ama son 6 henüz bir şey yok gelince nasıl yaparım diye öğrenmek istedim 😊