Ades06 Bebişler kaç kg oldu , sancılar başladı mı ? Benim arada kasıklarıma ağrılar girmeye başladı çok heyecanlıyım gelsin istiyorum artık🗣
musti28 Ades06 gelesi yok benim pamuğumun sancısı var ama açılma yok sezeryan görünüyor kafası da büyük ☹️
Nisaakan_35 Ades06 38+2 hiçbir belirti yok gibi sadece arada vajinada baskı hissediyorum karnımda kendini çok şişiriyor doğum haberimi acaba
Zlhb Ades06 salı doğumum var dün çok az sancı çıktı kafasını dayadı o biraz geriyor hareket edemiyorum öyle olunca yatağa bacağımı dahi kaldıramıyorum
MervEslinArden Ades06 39+2 olduk Eslina hanımla arada bel ağrısı kasık ağrısı çeksemde yok gelen giden yok 🤷♀️
duygu_ozgenc 38+4 olduk yalancı sancılarım var altta baskı bekliyoruz bakalım gelsin istiyorum artık 😊
Bom11 38+4 ama ne acilma ne agri hic birsey yok aksine hamile degil gibi kosturuyorum hic durmuyorum 😀 bu hafta gitmistik doktora 3200
Bom11 Bom11 saglikla kucagimiza alalimda artik ben erken olcak umudumu kestim 😀 belki bu gidisle gelmicek sezeryan olcak
Nisaakan_35 Ades06 erkek mi 40 haftayı geçer diyorlar bekliyorum doktor normale müsaitsin dedi çatı muayesi falan yapmadı gerek görmedi heralde haftaya salı nts gircem kan idrar vercem bakalım
Ades06 Nisaakan_35 benim doktorum da çatı muayenesi yapmadı muhtemelen doğumda yapıcak , kızım olsak inşallah
Nisaakan_35 Ades06 allah bir avazda doğurmak nasip etsin dans etmeye falan başladım belki gelir diye ama daha vakti var karnım düşmedi tepe hibi 🙈 benimki erkek bakalım bekliyoruz
Ades06 Nisaakan_35 Amin Rabbim hepimize kolay hayırlı doğumlar nasip etsin bende artık egzersizlere başlamayı düşünüyorum
Merve23 39 haftalik nst sanci var acilma yok…kasik agrilar başladı nisan geldi su ve sıklaşma bekliyorum
Asice Bizde 38+5 olduk hâlâ tık yok Arada adet ağrısı gibi bi ağrı giriyor sonra geçiyor Hergün o gün bugün mü acaba diye beklemekten sıkıldım
Ades06 Neslyyy ben 38+2 yim bugün gittik açıkçası biraz korkuttu beni 3650 kg , normal istiyorum inşallah normal olabilir