Gd1992 ben 20+4 te gitmiştim sanırım öyle randevü verilmişti yani benimde çok kafam karışmıştı ama bence 21 24 arası farketmiyo öyle olsa doktor neden randevü versin bizimki yüzünü dönmemişti bende o yüzden keşke biraz daha geç gitseydim belki daha hareketli olurdu vs diye düşünmüştüm ama önemli olan doktorun bakacagı şeyler bence doktorunla konuş yinede için rahat etsin🙂