Merhaba anneler anne adayları. 29+3 Günlük hamıleyım. Gecen hafta seker yuklesi yaptırdım 50lik yuksek cıktı aclık 96 tokluk 188 falan cıktı. Diyetısyene gittim diyet yapıyorum sekerlı gıdalar hamur işi makarna pilav vs bunların hiçbirini tüketmiyorum. Ekmek olarak ta cavdar yada tam bugday tuketıyorum ama nedense sekerim bi normal cıkıyo bı yuksek cıkıyo hemen hemen 10 gundur yapıyorum dıyet niye böyle oluyo anlamıyorum hergun dusunuyorum stres yapıyorum ister ıstemez hep aklımın bı kosesinde. Böyle olupta bebeklerini saglıklı kucaklarına aldılar mı bı sorun olmadan. Seker yuklemesi yaptırdıgım hafta muayene oldum bebegımde suyumda falan herhangı bırsey yoktu.