Ben medilife hastanesine gidiyorum hamileliğimi öğrendikten bikac ay sonra randevu alabilmiştim çok dolu oluyor mart ayında gittim o kadar memnun kaldım ki asla baska bir yere gitmeyi düşünmüyorum numarasını da veriyor bisey olursa yazmayın arayın diye baya ilgili bilgili insanı motive ediyor çok güler yüzlü sen sormadan herşeyi söylüyor sonrasında sormak istediğin bisey kalırsa tabi soruyorsun birdahaki randevum 9 mayıs sabırsızlıkla bekliyorum. 120 diye biliyorum fiyatını