Alakus_24 merhaba çok teşekkür ederim. Bizde 5 aydır deniyorduk rahim filmi çektir demiş doktorum korunmayı bıraktıktan 3 ay içinde gebelik olmazsa film çektirirsin demişti çektirmeye gittik sonucu doktoruma göstericekken işten ayrılmış ve o hastanede kadın doğum boş kalmıi instagramdan gördüğümüz bi dr. Randevu alıp aynı gün gittik elimde eski sonuçlarımda var baktı engel değil dedi benden hasimato vardı kontrol altındaydı doktorum testler yapmamı söyledi ve endokrine bi görün dedi. Sonuçlarım sınırda çıkmış tsh. Eşim için de spermiyogram ver dedi verdik güzel kaliteli yokmuş vitaminler başlatı ikimizede eşime ultrason verdi.yumurta rezerveme bakılacak testim daha çıkmadı.
Ve size tüp bebek yapılması lazım dedi….
Vee sizce ne kadar mal okur bu tüp bebek