Alakus_24 merhaba, hayırlı olsun, bende bahçecide yaptırdım, ilk denemede tuttu çok şükür, aynı embriyo kalitesinde yapıldı bana da. Bir cuma akşamı yapılmıştı, cumartesi pazar evdeydim, pazartesi işe başladım, zaten doktorum da dedi dinlenmeni gerektirecek bir durum yok diye. Öyle bi agrımda olmadı açıkcası, transfer 6. Günü dayanamayıp erken gebelik testi yapmıştım 😊 darısı başınıza.