7+2 den geç duyan var mı kalp atışını
5+6 iken doktara gittim sadece keseyi gördüm
cok küçüktü doktor 10 gün sonra tekrar gel dedi ama geç yumurtladım yani geç döllenme olduğunu biliyorum ama yine de korkuyla gecti 10 gun dün 7+2de gittim yine yok doktor kalp atışı icin kese henüz küçük sen olumsuz düşünme kese düzgün bir anormallik yok 1 hafta sonra yine gel dedi 😑