Ymr564 valla bir bilgim yok ama bir sorun olduğunu düşünmüyorum karnın küçük olmasının benimde ilk gebeliğim de karnım küçüktü 41 haftalık doğum ettim sezeryanla ameliyata girdiğimde anastezi uzm. Bile bir sorun mu var neden sezeryan oluyorsun karnın daha ufak falan demişti ama benim haftam geciyordu bebeğim de de bende de bir sorun yaratmadı cok sükür takılma karnına büyükmüş küçükmüş önemli olan sen ve bebeğinin iyi olması ama gelişiminin takibi için hastaneye git derim ☺️