betul1- Zehradurdu aynı durumdayım dişçiye kaçıncı hafta izin veriliyor acaba doğuma kadar dayanılabilir mi bilemiyorum 😕
Cmn92 Öncelikle geçmiş olsun canım aynı şekildeim bende, ne yapsam gecmedi lakin nette sarımsak ciğneyin yazıyordu onu denedim acımı hafifletti sende dene istersen belki iyi gelir,
Sibeelll Zehradurdu çok geçmiş olsun canım ya bende çok çektim dişten ve hala cekiyorum 33+4 günlük olduk Bir fincana yarım su yarımda Sirke ve bir çay kaşığı tuz ilave edip karıştırıp garagara yapmayı deneyin biraz olsun faydalı oluyor 🤲🦷
Serraveannesi Zehradurdu bir diş sarımsağı az tuzla dövüp ağrıyan bölgeye koydum bana iyi geldi şükür. Uzun zamandır bende çekiyorum 😣
Serraveannesi Zehradurdu 2 çay kaşığı sumak Bir tutam karanfil 1 çay kaşığının ucuyla limontuzu 1 su bardağı suda 3-5 dk kaynatın. Ilıyınca gargara yapın 3 öğün bu da iyi geldi elhamdülillah bana. Rabbim şifa versin 😔