Ayca6868 Ameliyat gibi canım. Zaten bayılıyorlar bi 10 dklik birbislem sürüyor. Yanı 25 dk ya falan kendine geliyorsun. Normalde bir sıkıntı yoksa 1 gece tuutyirlar hastanede. Ama benim kaldırmam çok vardı hafta sonuda girmişti perşembe girip mecburen p.tesi çıkmıştım. 4 gece kalmıştım. Ama hiç bir sıkıntı yaşamadım çok şükür. Ne ağrı, ne kanama nede enfeksiyon oldum. Birde serklajdan sonraki 15….20 gün çok önemli dilisin tutması için.