Merhaba ben saçımın önlerine paket attırdım 30. Haftada ddoktorum dibe değmediği sürece sorun olmayacağını söyledi.ilk 3 ay önerilmiyor yalnızca kanıtlanmış bir zararı yok fakat bebek icin önemli bir dönem oluğu icin gelişim açısından 3. Aydan sonra boya öneriliyor. Dip boya gibi islemler icinde organik amonyağı az boya tercih edilmeli