Kader56 Kızlar merhaba şuan cik yeni gebeyim ilk hastaneye gitmekle 537 değerle hamile olduğumu öğrendim ve dün birdaha gittim değerim 2000 cıktı 4 5 haftalığım bu arada iki gündür büyük abdeste çıkamıyorum neden olabilir ki bunu yaşayan varmı bebeğe zarar mı
HAYLAZ Kader56 merhabalar kabızlık genel yaşanan bir sorun. Fakat ben sabahları kayısı yiyiirim ve genelde ekmek vs hiç tüketiyorum hergun çıkıyorum. Size önerim kayısı ve semiz otu tüketmeniz
Berfin_kycn Kader56 bebeğe zararı yok gebelikte normal hormonlar değişip duruyor bazen ishal bazen kabızlk genelde de kabızlık sorunu olır bol bol su iç kayısı tüket kayısı suyu iç karpuz ye salatalık ye kabızlk sorununu azaltır
ZehraM2 Kader56 maalesef aynı şeyi yaşıyorum 🤦♀️🤦♀️ Meğer ne zormuş herşeyi de deniyorum ama yok çıkamıyorum
Fatma4185 Kader56 canim ayni sorun bende de oldu ilk haftalarimda ki hic oyle bi sorunum olmazdi bide doktorum bana kesinlikle ikinarak kendino zorlayarak hic bisey yapmicaksin demisdi.bigun incir bigun hurma yedim bol su icdim ve hafif yuruyus korkma uzun sureli bisey degil.yani bende uzun sureli olmadi
Kader56 Berfin_kycn bebeğe zararı olmasında inşallah sabahları ve geceleri çok şancı yapıyor kasiklarim acaba tuvalete çıkamıyorum diye mi diyorum ya korktum bi an
Kubra_ksk Kader56 ben ilk haftadan beri yaşıyorum bu sorunu 36. Haftadayım hala düzelmedi kayısı v.s hiç bişey fayda etmiyor bana bi meyveli yoğurt yada bi tatlı kaşığı zeytinyağ içmem gerekiyor anca öyle
Berfin_kycn Kader56 evet tuvalete gidemediğin içindir hani afedersn doluyor ya ondandır bol su iç biber de ye acı kayısı da meyve suyuda su da tüket
queens İlk haftalarımda bende çok yaşadım kabızlık ağrı yemek bile yemek istemezdim sorunu kefir,zeytin yağ içmekte ve aç karnına kuru kayısı kuru incir yemekle çözdüm şimdi hergün bir defa çıkıyorum
Edizinannesii Kader56 ben 16. haftayı bitirmek uzereyim ve en büyük sorunumdu hemoroide kadar gider sonucları dediler çok araştırdım ve aslında sorunumun çözümünü tesadüfen buldum bi ara canım çok yeşil elma istemişti aldim ama deli gibi yiyorum sonra internetten araştırdım biraz günde 2 den fazla yememek gerektiğini ve hergün tüketildiğinde kabızlık sorununu ortadan kaldırdığını okudum ve emin ol çok ise yaradı hergün 1 2 tane yiyorum ve hiç sıkıntı yaşamıyorum hem folik asit olarak da zengin bi besin ben şiddetle öneririm 🤗🤗
minikmevaninannesi Kader56 sarımsaklı yoğurtlu semiz otu salatası bağırsak çalıştırıyor. Hemde semizotunda bol omega3 var :)