_Papatya_ 19+5 iken ayrintili ultrasona girsem sorun olur mu? İlla 21 i mi beklemem lazim kizlar ? Sehir disina cikicam 2 ay olmucak gttigim yerdede kafama gore bulamadim gitmeden yaptirmak istiyorum bilgisi olan var mi?
Aygul01 _Papatya_ gideceğin hastanede yapıyorlarsa 19 haftada girebilirsin sorun olmaz 18 haftadan itibaren yapılıyor zaten. Makineden makineleden değişiyor bi sor istersen 🌸
Dila32 _Papatya_ canım benim doktorum 20 olmadan gitme dedi çünkü kalbi faln tam oluşmasını bekliyolarlar benimde şehir dışına gitme gibi bi sıkıntım var eşimin işinden dolayı randevu falan aldım eğer oraya gidemesem özle gidicem mecburen memleketimde
Aylnyzc 20.hafta mı yapıcaz dedim doktora ben 22 yi öneriyorum dedi 20. Haftada normal kontrol 22. Haftada detaylı dedi .erken oluyormuş o haftalar.ama tabi senin bilirsin