didem_guney Kızlar merabalr 29+1 haftalık hamıleyım ıkı gundur en cok gece yataga gırdıgımde ayagımda uyusmalar baslıyor dız kapagımdan alt kısım da agrılar oluyor normal mı yasayan varmı acabaaa 🤔
cgdm_alparslan didem_guney Bende 35 haftalığım ellerimde uyuşma ve agrı var doktor hamileyken yapılacak bir şey yok dedi değerlere bakıp vitamin takvisyesi felan yaptı. Hamilelikten sonra geçiyormuş. Fizik tedavi doktoru geceleri uyuyabilmem için bileklik verdi.İyi de geldi .uyuşma var ama ağrı yok. Birde uyuşma için el egzersizleri yap iyi gelir.
Berfin_kycn didem_guney bende 34+4 üm bende de oluyor doktora sordum huzursuz bacak sendromu dedi ilaç veriliyor faydası da oluyor
Mervee09 didem_guney bende 27 haftalığım canm son bikaç haftadır ödem de var ellerm ayaklarm şişti bide uyuşma var doktora gittim tahlil yapıldı kan seviyem düşmüş ilaç kullanıyorm şimdi ama pekte bi faydasını görmedm henüz
cgdm_alparslan didem_guney Doktora görünmekte vayda var beni kadın doğum nörolojiye yönlendirdi o da fizik tedaviye yönlendirdi. Fizikciden fayda gördüm.
Seraparsln Betim sanmam magnezyum eksikliği ağrı yapar ben magnezyum aldığım halde kolda ve bacakta uyuşma yapıyor