Toxoplazma yaptılar mı bilmiyorum. Evde bir kızım birde torunum var 😍 tüyleri kadar ömürleri olsun inşallah. Tuvaletlerini ben temizliyorum sadece tarama işlemini yapamıyorum oda astım ve alerjiden dolayı. Doktor evde kedi olduğunu duyunca direk onları gönderiyosun dedi ama insan çocuğunu nereye gönderebilir ki? İlaçlarımı kullanıyorum birde sadece yatak odasına girmiyorlar çok şükür hepimiz geçinip gidiyoruz. Bebek olunca neler olacak çok merak ediyorum 😍😍🐱