Hepinize selam olsun fıstıklar, bi suredir burada bir çoğunuzun hikayesini okudum çoğu zaman çoğu kişinin hikayesiyle çok üzüldüm.. Gebe kalan, kalamayan, kayıpları olan büyük problemleri olan ve Bir çok farklı hikaye…
-Bende anne olmak isteyen bir bayan olarak benimde minik bir hikayem var.. onceki gönderilerimden belki görenleriniz bilir çok büyük sorunumuz yok aslında ama henüz vakti gelmedi galiba.. Bu uygulamayı Bi sure önce indirmiştim ve Farkettim ki burada çok fazla vakit harcıyorum ve ciddi anlamda üzülüp kafaya takıyorum 🤷🏻♀️ O yüzden şuan kendime bir iyilik yapıp uygulamayı bu post sonrası siliyorum..
İnşaAllah Rabbim bana da bu güzel duyguyu yaşamayı laik görürse tekrar aranıza katılıp size bu güzel haberi vermek isterim.. 🙏🏻
Hamile olan bütün bayanlara sağlıklı bir hamilelik süreci diliyorum sağlıklı doğumlarınız olsun inşaAllah.. 🙏🏻
Ve bu yolda inancını kaybetmeyen anne olmak isteyen bütün bayanlara rabbim tez zamanda bu mutluluğu yaşamayı nasip etsin.. ❤️
Sağlıcakla kalın 🥰