Merhaba yorumunuzda medicalpark’ta doğum yaptığınızı okuduğum için sormak istediğim bir soru var.Öncelikle bebeğiniz hayırlı evlat olsun.Sorum şu.Sevgi Hoca’ya muayene oldum birkaç defa ama sanki hastasını tanımıyor gibi geldi bana.Her gidişimde ilk kez karşılaşıyor hissi veriyor bana.Sizin memnun olmadığınız bir durum var mıydı kendisi ile ilgili