24 haftalık hamileyim 12 haftadır belim de adet sancısı gibi sancı var ayaklarımı zaten söylemiyorum şişini 10 dk ayakta duruyum bayılacak gibi oluyorum yorgunluktan birden bire böyle oldum bu haftaya kadar cok iyiydim 5 dk durmazdım yerim de birden bire ağırlık bastı bana her yerim sanki kırılacak gibi ağrıyor hep Bi halsizlik geceleri yatamıyorum hiç 😭😭😭😭😭