Kızlar ben ovülasyon testı kullanıyorum ve benım bugün C cızgısı T cızgı aynı koyuluşta çıktı ve ben yumurtlama günü olduğunu bılıyorum ama benım mantar enfeksıyon var ve son 1 fitil kaldı ve bugün ilişki yaptım acaba fitilli kullansam olur mu gyno- başlayan bir ismi var ne yapayım kullanıyım mı fitili