bebeklerim__ ben de 25 yaşındayım. Küçükken hep eklem ağrım oluyordu, İstanbul’da gitmediğimiz hastane kalmamıştır ama tüm doktorlar büyüme ağrısı diyordu. Büyüdükçe sol kaburgalarım, dalak kısmım ağrımaya başladı atak sırasında, sonra karın ağrısı olmaya başladı. Şimdi hiç eklem ağrım olmuyor. Atak zamanlarımda serumsuz geçmiyor, muhakkak acile gidiyorum 2 serumdan sonra Kendime ancak geliyorum o da tam anlamıyla değil. Yine istirahat etmem gerekiyor. Zor bir romatizmal hastalık. Dediğin gibi yavrularımıza geçmesin yeter ki 🌸