_mucizem_ sebato benim daha 20 gün var ama erken gelecek minik nişanım geldi dün 🙈 ben çok duygusalım 2 gündür hep bi bitse hamileliğim diyordum şimdi yavrumla aramdaki bağ kopacak artık karnımda olmayacak minik hareketlerini hissedemiycem diye çok çok üzülüyorum 😩
sebato _mucizem_ üzülmeyin düşünsenize o çok seveceğeniz varlık kollarınızın arasında olacak ne kadar güzel bir duygu olacak Allah bilir
_mucizem_ sebato evet ama aynı bedende son günlerin düşünsene o minik elleri ayakları son kez senin karnının içinde geziniyor ben çok duygulanıyorum 😔
_mucizem_ Selimem bu zamana kadar hiç böyle düşünmemiştim hep bir an önce kucağıma almak istediğim sağ Salim sonlara gelince çok Farklı oluyormuş 😔
Prenses001 _mucizem_ aynen benim gibi düşünüyorsun ben her doğum sonrası özellikle eve gelince çok kötü olmuşumdur her şeyi 9 ay birlikte yap sonda çıksın ayrı bir beden olarak yaşasın karnının içi boş falan çok tuhaf oluyorum
Selimem _mucizem_ ay evet ya 🤲🏻🧿 sağlıklı olsunlar yavrularımız hayırlı evlat olsunlar amin🧿🤲🏻🧿🤲🏻🥰❤️💐💐
Bebek_uraz _mucizem_ bi kucağınıza alsanız hem siz rahatlayacaksınız hem de o bedeninizdeki yavru kucaklarınızda olacak ve o bağ sonsuza kadar bi daha kopmayacak asla ❤️🥰
Kelebek1034 2 hafta sonra alabilir doktorum sezeryan yani,ikinci doğumum genede korku başladı 😐 Rabbim tüm hamilelerin yardımcısı olsun 🤲🏻
Bebek_uraz Kelebek1034 benim de ikinci ilki sezeryandı 2 ay arAyla hamile kaldım dikişlerim çok ağrıyor aşırı baskı var alta 15 dakka da bir çişe gidiyorum bu ay sonu doğum inşallah 35+6 yım
Mavi93 Benimde 30 günüm var ama kafası kanala yerleşmiş ilaç başladık erken gelebilir son 10-15 gün dedi doktorum
Mavi93 __meczup__ bel ağrım yok kasık ağrımda çok nadir oluyo ama bebek sürekli bi yere toplanıyor o canımı çok yakıyo nefesimi kesiyor
__meczup__ Mavi93 aynı benimde öyle ağrım yok ama karnım hep taş gibi. Nadir kasıklarıma ağrı giriyor saniyelik
gulcingulcin Benim de son 12 gün.Bebişleriniz kanala indi mi ne zaman indi.Benimki en son gittiğimde henüz inmemişti
Mavi93 gulcingulcin 34 haftalık kanala yerleşmiş 35+2 olduk progestan başlattı doktorum sürekli yatıyorum ama sizin az kalmış sağlıkla kavuşun
FNuribrahim 9 günüm kaldı 29 haziran pazartesi sezeryan olucam ıkıncı cocugum ☺️ Aslında cok tedırgınım daha once yasadıgım halde tekrar aynı korkular dusunceler ama hepsınden once oglumu evde bırakıp hastanede bı gece kalıcak olmam cok zoruma gıdıyor😢