İyi geceler sevgili arkadaşlar. 35+4teyim. Perşembe günü sağlık ocağında tahlil yaptırdım. Dün sonuçlarım cıktı kanda wbc değerinin yüksek olduğunu söyledi hemşire. Enfeksiyon belirtisi olabilirmiş. Kontrol randevum haftaya çarşamba doktoruma yazdım fitil önerdi. Ve sık rastlanan bir durum olduğunu okudum. Sizce fitil mi yoksa munorol şase idi sanırım o şaselerden kullanmak mi daha mantıklı olur. Doktor henüz görmeden fitil önerdiği için emin olamadım tecrübeli annelere sormak istedim.