MerveKurt Bugun 40+2 olduk ama 1 cm bile açılmam yok nstde sancim cikmiyor bebek dogum kanalina bile girmemis. Boyle olupta normal doğum yapan varmi ? Kanala girermi bebek bu saaatten sonra ya ? Napicam ben
biiiidamla MerveKurt canım endişe etme yürüyüş yapmak acıyor diye biliyorum ama ben normal doğum yapmadım eğer açılma olmazsa suni sancı veriyo doktorlar ....inşallah gerek kalmaz kolay bir doğum nasip olur canım
Mujdeicel Canım Allah hayırlı doğumlar nasip etsin İnşAllah. Baktın açılman yok bebeği tehlikeye sokmaz sezeryana alırlar seni
MerveKurt biiiidamla suni sanci icin 3unden birinin olmasi gerekiyormus canim ya acilma ya sanci yada kanala girmis olmasi gerekmis