Fatma93 Benim 18 haftalıkken acayip şekilde kaşınmaya başladı ama kaşımamaya çalıştım şuan 24 haftalığım 1 haftadır kaşıntım gitmiş durumda.Bebe yağının içine saf zaytinyağı ekledim öyle sürdüm günlerce , o beni rahatlattı diye düşünüyorum. Çatlamam olmadı umarım da hiç olmaz 🙏🏼