Asli_kaya Merhabalar bugün çatı muayenesi için gittim ultrasonda 9 temmuz gözüküyor doğum. Alttan muayene yaptı doktor 2 cm açılman var 1 haftaya doğurursun beklemez dedi varmı böyle yasayan açılmadan kac gün sonra doğum yaptınız?
semdem1 Asli_kaya Ozlemcyln açılma olmasını nasıl başardınıız benim 39+1 ne açılma var ne de bebek kanalda 😫
Mucizem7 Asli_kaya bende 37+2yim ama benim sezeryan olucak haziranda .gerçi suyum falan gelirse doktorum hemen gel dedi .nstye baglandım ama sancim cikmadi.burda açılması olup 40li haftaları devirenler vardı bence orası hiç belli olmaz canm
Ozgekozok Asli_kaya 36 haftalıkken gittim benimde açılmam ve sancım çıkmadı ama bebekte kanala girmemiş henüz başı aşağıda olmasına rağmen bebek kanala girdiği vakit normal doğum yaparsın sen çatın dar değil dedi ama açılma yok🙈ne kadar bekleriz bilmem bol bol plates ve squat önerdi
Ozlemcyln semdem1 hiç bişry yapmadım bebek hareketlerini hissetmedim diye acile gitmiştim orda bakmışlardı ah keşke ilerlelese açılmam artık doğurayım diyorum
Asli_kaya semdem1 sadece bi kaç gündür yürüyüş yapmaya başladım ve hurma yiyorum beklemiyordum bende sancim falan yok çünkü
mydnilknr Bende 37+2 yimm 9 temmuz dogumum ama daha catı muaynesi olmadım perşembe giitim doktora 38 haftalıkken catı muaynesine alıcam dedi Nasıl catı muaynesinde neler yapıyor benim ilk hamileliğim bilmiyorum korkuyorum 😱
Asli_kaya mydnilknr benim 2. Hamileliğim olmasına rağmen çok korkuttular ama hiç bisey yok jel sürüp 2 parmakla muayene ediyor nefes alıp ver ve kasma hissetmedim bile
tugce67-67 mydnilknr canım parmağına jel sürüyor ve içeriye vajinana doğru sokuyor,hiç korkmana gerek ypk benimde ilk hebelik max 5 sn ne sürdü sürmedi .abarttıkları kadar acımıyor kendini rahat bıraktığın sürece sorun yok 👍🏻
Asli_kaya Ozgekozok ne gördüysem yapacam artık yaz ayında insan daha fenalık geçiriyor ve strese giriyorum 🙄
Buse62 Asli_kaya o belli olmuyor canm benimki çok ilginçti 40+2 günlüktüm açılmama baktılar hiç yok dedi sadece yumuşama var dedi eve gönderdiler o gece çok sancım oldu 5 dakikada 1 geliyordu sancı ben sabah gittim yine baktı 5 cm açılman olmuş dedi aldılar dogumhaneye bikaç saat sonrada dogurdum kendi sancımla
Asli_kaya Buse62 peki 1 hafta zaman vermesi şaşırttı. Okuyorum çoğu bekliyor bir süre ama benim doktorum 1 haftaya gelir dedi
-Defnee- 1,5 cm açılmayla bende 1 haftadır bekliyorum :) üstelik nişanımda geldi 🤷🏼♀️ Sezaryen olacağım için doktorum verdiği tarihi öne bile çekmedi, suyun gelirse bebek hareketlerinde azalma olursa gel dedi yalnızca 🤷🏼♀️