Kizlar 39+4 olduk bu gün doktora gittim ama hiç acilmam yokmuş. Bebeğin hareketleri gayet iyi ve fazla sadece enfeksiyonum varmış. Gelmezse nolcak dedim 41. Haftaya kadar beklicez dogmazsa müdahale edicez dedi. Hayır hareket ediyorum evde iş yapmaya çalışıyorum squat yapıyorum yok. Bakıyorum herkesin en azından 1 cm ya da 2 cm açılması oluyor bende tık yok. Agrimda yok kasılmalar var sadece bebek bı yere toplanıp kalıyor sonra düzeliyor. NOT: bu gün alttan muayene yaptı açılmaya bakmak için sonrasında lavaboya gittim bişey yoktu. Az önce lavabodayken kahve rengi ile pembe arası bı akıntı geldi afedersiniz ayıptır demesi. Ama öyle çok değil azıcık. Sizce muayeneden mi yoksa nişan mıdır ? Pek ihtimal veremiyorum ama 🙄