Merhaba 28 haftalık hamileyim 26 haftalık ken doktora gittiğim de bebeğin böbreğinde idrar birikmesi olmuş dedi ama sıkıntı yok takip edelim dedi ben internetten okuduğum da düşük bir ihtimal olarak down sendrom diye okudum ama 2
li tarama testim detaylı ultrason dan böyle birşey çıkmadı çok şükür başına böyle bir şey gelen var mı acaba