Sevgili anneler benim iki oğlum var hamd olsun 3. Bebeğime hamıleyım 12 haftalık Yüksek ıhtımal bu miniğimde erkek size sorum şu olucak bebek sağda olursa kız, solda olursa erkek dıyorlar. Bu doğrumu bilmıyorum fakat benım iki oğlumda hep solumda olurdu ve bu miniğimde solda bu yüzden erkek dıye neredeyse eminim☺️ Sizde durumlar nedir