M-Bilgin Benimde hep geç döllenmeydi. Sat 12 ocaktı (3 sene önce), 10 gün gecikmede kanda dahi çıkmamıştı.doktorun biri gebe değilsin işte diyip durmuştu. Kanda ilk çıktığında 22 günlük gecikme vardı 😂 Ultrasona göre / sata göre öyle işte bazen +2 hafta önde gözüktü, bazen -1 hafta geride.Sonunda sata göre /ultrasona göre 41+3 de doğdu yani hepsi eşitlenmişti.38 den sonra haftayı günü takmamıştım zaten sorana son ay diyordum 😂