Ben de 38. Haftamda çatı muayenesi oldum. 39+2′yim hala doğurmadım. Çatı muayenesi beeğin gelişini hızlandırıyor fikrine katılmıyorum bu sebeple. Çatı muayenesi, bebeğinizi normal doğurup-doğurmayacağınıza doktorunuzun bir de elle kontrol ederek karar verdiği bir süreç. Ultrasonda kafatası, karın çapı ve boyu ölçülen bebeğinizin o kanaldan geçip geçrmeyeceğine karar veriyor doktor. Çatınız dar ise size der ki bebek kilolu buradan geçemez. Bunun için ne siz normal doğumu beklersiniz ne de bebek riske atılmış olur. Bildiklerim bu kadar 😂