Kızlar 1 buçuk seneden beri hamile kalamıyorum pco var en Son doktor Rahim filmi çektir dedi, Çekildim ve Sol tüp açık ama sağ tüpte birazcık zor geçmiş. Oda açıldı çok şükür. Ama merak ettiğim bir konu var Sol tüpte zaten sıkıntı yokmuş eğer hamile kalsaydım Sol tüpten de olurdu? Şimdi ne değişecek acaba Rahim filminden sonra hamile kalan varmı?