Gizemela bizde 15+5 teyiz gece sağdan sola döndükçe karnımda kalp atışı gibi hissettim sanırım bebişti ama eminde olamadim hatta birde hapşırdıktan sonra hissettim biraz sert hapşırırım da 😅 ikinci gebeliğim olduğu için erken hissedilirmis ama ilkinde erken doğum yaptım 20+5 ti. Ben hareketleri hissetmeye başlayalı beş altı gün anca olmuştu. O yüzden çok emin olamıyorum ☺️