Mihrimah41 Rmysa_05 oh maşallah. Benm 41. Haftada vardı 3 cm ama gelmedi eşşek sıpası. Suniyle doğum yapmıştım. İnşallah snnki kendisi gelir. Bol bol çömelme yap duşa gir hurma ye
Ozlemcyln Rmysa_05 35+5 den beri 2 cm açılmayla dolanıyorum şuan 37+5 olduk geçen haftada nişan geldi ama oğlumun gelmeye niyeti yok 😂😂
CansuDemir Rmysa_05 ben 39-41 arası 3cm gezmiştim hastaneye yattığımda 4cmdi. Böylesi daha iyi oh inşallah anlamadan 8-9 cm de gidersin doğuma 🥰 Maşallah
Rmysa_05 Nasıl açılmış bende şaşırdım 3 gün önce acilde bakmışlardı 0 açılmaydı . Çömelme hareketleri falan yapıyım o zaman bari 😅😅
Rmysa_05 CansuDemir inşallah amiiin korkuyorum ne yalan söyliyim rabbim hepimize bir nefeste doğum nasip etsin 🤲🤲😍
Rmysa_05 1 ay ramazanda spor yaptım her gün 1 saat ve 37 ye kadar çok aşırı fazla yürüdüm 😬 klozet hiç kullanmadım hep yerde yedim 😂 çünkü bunlarda doğumu kolaylaştırır dediler bide pilates topunda rahim hareketi çok yaptım 😅😅
Ozlemcyln Rmysa_05 ilk açıklığa 35+5de bakıldı sonra 36. Haftada bakıldı yani en son 36da bakıldı aynıydı neredeyse 2 haftadır bakılmadı ama umarım ilerlemiştir artık doğurmak istiyorum 😂😂
Rmysa_05 Ozlemcyln inşallah ilerlemiştir bende doğurmak istiyorum benm bebiş çok aşağıda inanılmaz çatı ağrım çıtır çıtır ediyor resmen 😳😂